started of my new life...

started of my new life...

12/11/2009

sorry it's me....

helloowww yaaa...i juz started my blog..huhu...aku nurul anis shaimie binti rosli....aku juz suka2 ja buat blog ni.......k ngisik masa...hehehe...leh nunggah ku anis....aku lahir 30th august 1989....kat miri...p aku membesar di mukah....kat sia la aku lalui zaman kanak2...kat sia la aku tamat darjah 1 - 6, form 1-5...then finish my diploma...insyaallah...aku teringin juak kuar dari mukah towk..p aku takut juak mun aku xpat survive...
aku ada swg abg, swg kakak n swg adik mpuan...kiranya perfect la idup ku...mak an bapak ku pun maseh ada....alhamdulillah...aku owg melanau...p aku x pass kakar ya..haha...wth!!!
anis.....it's hard to get now me...coz aku pun x knal drik aku kdrik....kira tewk, aku gk crik identiti ku...alhamdulillah...di sisi aku, ada swg insan nk x lejuk support ku...brik pluang an ku...thanx, dear...ku x tauk mk kakar pa..ku mix jak smua...hehe..daa...next blog plizz...yeyyyoowww meyyoowwww....=)

No comments:

Post a Comment