started of my new life...

started of my new life...

12/21/2009

it's all about him..abang!!!!

aku pernah bercinta..tetapi aku selalu kecundang...kerna aku tidak pernah setia dan jujur dengannya....sekarang, aku sudah menemui cinta sejatiku.....aku terlalu berterima kasih dengannya kerna memulakan segalanya....bulan april 2008, permulaan persahabatan aku dan dia....dia yang memulakan segalanya...memula, aku hairan...bingong...mengapa dengan tidak semena2 dia menyapaku melalui sms n satu mizkol....ketika itu, tiada pa di fikiran...satu yg menghairankan....manakan tidak...aku dan dia sekelas...sudah 6 bulan berada dalam satu kelas...tapi, x pnah bertegur sapa...hahaha....akhirnya kami kenal antara satu sama lain....sweet....cerita aku dan dia memang indah....seindah mimpi....tarikh 16 MEI 2008...tarikh keramat aku dan dia memeterai cinta kami.....cinta yang satu....di dalam bus coastal borneo, dia melamarku...=).....xkan ku lupa detik itu.....kini, genap 19 bulan 5 hari usia hubungan aku dan dia...bermacam2 onak duri telah kami lalui....namun, semuanya dapat kami tempuhi.....aku butakan mata, aku pekakkan telinga...semua untuknya..bagiku, apa yang orang katakan padaku, semuanya hanyalah kerana hasad dengki...PHD...hahaha....kisah aku dan dia seperti cerita di kedai kopi....TIADA HAKIM..TIADA SAKSI...hehehe...jgn marah haa....DEAR GOD....itu merupakan lagu cinta aku dan dia...rock....tapi, best....hehehe....
bagaimana ya hidup tanpa dia kelak??aiyooo..takut manyak...anis takut.....

No comments:

Post a Comment